Monday, September 27, 2004

咁咁咁(趕功課)

唔想諗野既時候都係用番口語寫,特別係我做緊拖左好耐而家趕既ADVERTISING ASSIGNMENT的時候浮上來抖氣,本來剛才好躁的,不過好在聽到麥兜PRINCE DE BUN既SOUNDTRACK就心情好番少少--特別係呢首平時唔為意既PANCAKES>>>> 咁咁咁--傻傻地,都可以好開心好有意思!



<<咁咁咁>>

我決意帶埋我D嘢
人隨便到哪里願到個邊個處
我快快趣立埋曬D嘢
全忘掉了那個令我咁咁咁個個

啦啦,啦啦啦,啦啦啦啦啦~~
如你願意伴我共去~就學我咁

咁咁咁踏著步,我咁咁咁覓著路
如迷途只需咁樣樣做
這裏有我跟你遊玩
有我你永不會沉悶
試試閉上眼聽我咁咁咁講嘢

天上有星星為你閃亮
有個D個D植物朵朵輕輕擺動
你與小兔齊共舞
你跟我成日跳跳紮
令我得到個種嘢

我決意帶埋我D嘢
人隨便去哪里願到到個邊個處
我快快趣立埋曬D嘢
全忘掉了那個令我咁咁咁果個

啦啦,啦啦啦,啦啦啦啦啦~~
如你願意伴我共去~~就學我咁

咁咁咁踏著步,我咁咁咁覓著路
如迷途只需咁樣樣做
這裏有我跟你遊玩
有我你永不會沉悶
試試閉上眼聽我咁咁咁講嘢

個度轉左彎就到個度
有個D個D植物棵棵輕輕擺動
你同小鴨齊合唱
我跟你成日ENEN腳
令你得到個種嘢

個度轉左彎就到個度
有個D個D植物棵棵輕輕擺動
你同小鴨齊合唱
我跟你成日ENEN腳
令你得到個種嘢

啦啦啦啦……

0 Comments:

Post a Comment

<< Home